impulse_drive


impulse_drive to silnik działający na zasadzie wyrzucania zgromadzonych materiałów w przestrzeń. Jest to najprostszy typ silnika dostępny w grze. Może być również wykorzystywany jako broń poprzez strzelanie materią w przeciwników.

Dodatkowe pola:

"impulse_drive_impulse"

Maksymalna szybkość którą można uzyskać jednym wyrzutem materii

"impulse_drive_payload"

Maksymalna ilość materii jaką można wyrzucić za jednym razem

Funkcje:

do_impulse(x, y, z, mass, speed)

Wystrzel materię w kierunku [x, y, z] używając mass masy (0-1, domyślnie 1) i prędkości speed (0-1, domyślnie 1)

Zobacz też: get_resources_for_waste

Polecenia:

"impulse_drive push"

Wyrzuca materię:

"impulse_drive push": {
  target: "id silnika",
  energy_source: "id baterii",
  matter_source: "id magazynu",
  composition: "mieszanka zasobów do wyrzucenia",
  impulse: "siła impulsu",
  destination: [ x, y, z ]
} -> undefined