avatar jest źródłem, z którego wysyłane są polecenia do pozostałych podzespołów.
"report"Pozwala uzyskać podstawowe informacje na temat dowolnego, osiągalnego z awatara podzespołu. Budowa polecenia:
"report": {
target: "id podzespołu"
} -> {
id: "id podzespołu",
features: { "nazwa cechy": "url z opisem", ... },
position: [x, y, z],
velocity: [vx, vy, vz],
sprite: "url z oficjalną grafiką",
user_sprite: "url z grafiką gracza",
sprite: "url z grafiką",
integrity: wytrzymałość,
mass: masa,
... // dodatkowe pola wynikające z cech podzespołu
}
"destroyed"Otrzymywany gdy podzespół podłączony za pomocą przekaźników zostanie zniszczony:
"destroyed": {
id: "id zniszczonego podzespołu"
}
"avatar added"Otrzymywany gdy na koncie gracza wytworzony zostanie nowy avatar:
"avatar added": "id avatara"
"avatar removed"Otrzymywany gdy avatar przypisany do konta gracza zostanie zniszczony:
"avatar removed": "id avatara"