avatar

avatar jest źródłem, z którego wysyłane są polecenia do pozostałych podzespołów.

Polecenia:

"report"

Pozwala uzyskać podstawowe informacje na temat dowolnego, osiągalnego z awatara podzespołu. Budowa polecenia:

"report": {
  target: "id podzespołu"
} -> {
  id: "id podzespołu",
  features: { "nazwa cechy": "url z opisem", ... }, 
  position: [x, y, z],
  velocity: [vx, vy, vz],
  sprite: "url z oficjalną grafiką",
< user_sprite: "url z grafiką gracza", >
  sprite: "url z grafiką",
  integrity: wytrzymałość,
  mass: masa,
  ... // dodatkowe pola wynikające z cech podzespołu
}

Sygnały:

"destroyed"

Otrzymywany gdy podzespół podłączony za pomocą przekaźników zostanie zniszczony:

"destroyed": {
  id: "id zniszczonego podzespołu"
}

"avatar added"

Otrzymywany gdy na koncie gracza wytworzony zostanie nowy avatar:

"avatar added":
  "id avatara"

"avatar removed"

Otrzymywany gdy avatar przypisany do konta gracza zostanie zniszczony:

"avatar removed":
  "id avatara"